31 december 2005

Felix Eijgenraam: De plezierfactor

In eerdere logs heb ik al het nodige over De plezierfactor van Felix Eijgenraam verteld, maar het was alweer zolang geleden dat ik het in zijn geheel las (8 januari 1991) dat ik het gisteren en vandaag nog maar eens in zijn geheel heb gelezen. Het blijft een aardig boekje en biedt de ideale aansporing om zelf ook een boekenschrift te beginnen. In latere logs zal ik - als beloofd - dieper ingaan op mijn eigen boekenschrift. maar daar is op deze oudejaarsdag geen tijd voor: de balans van het leesjaar 2005 dient opgemaakt!

2 Comments:

Blogger boekengek said...

Ik zoek al een half jaar naar dit boek, maar 't is nergens te krijgen!
Wanneer ga je meer vertellen over je boekenschrift? Ik ben heel nieuwsgierig geworden!

5:58 p.m.  
Blogger Jan Anton Brouwer said...

:-) Komt eraan. Tijd... tijd...

11:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Meer Leeslog in eerdere maanden - zie de 'archives' in de rechterkolom.